Werken bij het Dolphin Discovery Centre in Bunbury - Reisverslagen van Kim ter Haar - WaarBenJij.nu Werken bij het Dolphin Discovery Centre in Bunbury - Reisverslagen van Kim ter Haar - WaarBenJij.nu

Werken bij het Dolphin Discovery Centre in Bunbury

Op 29 september vlieg ik naar West-Australië om daar drie maanden werkevaring op te doen als onderzoeks-assistente.

Voor de mensen die nog niet weten wat ik ga doen (hier een beknopte omschrijving):
Ik ga drie maanden als vrijwilligster een PhD studente helpen met haar onderzoek. Ze doet dit onderzoek in samenwerking met het Dolphin Discovery Centre dat gelegen is in Bunbury (Western-Australia). Het onderzoek is een samenwerkingsverband tussen Murdoch University en het Dolphin Discovery Centre.

Het houd in dat ik voornamelijk veel op een bootje zit om foto's te maken van wilde dolfijnen. De rugvin is dan erg belangrijk om op de foto te hebben. Via de rugvin en littekens kunnen we specifieke dolfijnen identificeren. Op deze manier kunnen we in de gaten houden waar ze zijn geweest en hoe de groepsdynamiek is. Daarnaast zal ik ook het gedrag van de dolfijnen gaan observeren.

Dit werk zal ik gaan doen tot en met 22 december, daarna ga ik twee weken Australië verder verkennen en kom ik weer terug op 7 januari 2013.





Recente Reisverslagen:

18 December 2012

Week 12: De laatste week in Bunbury

07 December 2012

Week 10: hamerhaaien en zwemmen met dolfijnen

27 November 2012

Week 8 en 9: kamperen en Rottnest Island

16 November 2012

Week 6 en 7: over de helft!

01 November 2012

Week 5: Whale watchen en vliegende vissen
Kim

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6052

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 06 Januari 2013

Werken bij het Dolphin Discovery Centre in Bunbury

Landen bezocht: