Vanavond is het zover - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Kim Haar - WaarBenJij.nu Vanavond is het zover - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Kim Haar - WaarBenJij.nu

Vanavond is het zover

Blijf op de hoogte en volg Kim

29 September 2012 | Nederland, Almere Stad

Vandaag is het zover. Vanavond vertrek ik naar Australië! Na alles te hebben uitgezocht en met het vele advies van Welmoed moet het helemaal goed gaan komen.

De koffer is ingepakt, alhoewel we nog aan het knutselen zijn met de bijbel van het reizen: het Lonely Planet boek. Dit boek weegt een kilo en ik heb hem liever tijdens de reis in mijn koffer en niet in mijn handbagage, maar dat betekent wel weer dat mijn koffer te zwaar is! Drama, maar dit komt vast ook wel weer goed.

Nu alleen nog muziek op mijn mp3 en Ipod zetten en dan ben ik er helemaal klaar voor. De reis naar Perth duurt 21 uur. Ik vertrek vanavond om 21.00 uur en kom rond 10.00 uur (Nederlandse tijd) aan in Kuala Lumpur. Daar moet ik mezelf vier uurtjes vermaken en dan vertrekt mijn vliegtuig naar Perth, die komt daar aan om 00.15 Australische tijd, en dat is 18.00 Nederlandse tijd (zo uit me hoofd). Eenmaal in Perth neem ik de taxi naar mijn hostel, om de volgende dag per bus te vertrekken naar Bunbury, mijn eindbestemming.

Eenmaal in Bunbury heb ik nog een hele dag om alles op orde te maken, boodschappen te doen en op zoek te gaan naar een fiets!

Op woensdag 3 oktober is mijn eerste dag op het Dolphin Discovery centre (DDC) en bij het Murdoch University Cetacean Research Unit (MUCRU).

  • 29 September 2012 - 10:43

    Sharon:

    Veel succes meid! Wat een ontzettend gave ervaring :) Oh, en er is genoeg te doen op KL vliegveld, ze hebben zelfs een zwembad :p -xxx-

  • 29 September 2012 - 13:16

    Welmoed:

    Komt helemaal goed Kim!
    Tip: haal je shampoo en zeep en evt andere toliet artikelen eruit giet het in een kleiner flesje, scheelde bij mij ook al veel!

    Succes en tot blogs!

    xx Welmoed

  • 29 September 2012 - 13:51

    Rimke:

    Wow klinkt als een gave reis en ervaring! Veel plezier!

  • 30 September 2012 - 19:22

    Joell:

    Hey Kim!!

    Ben je goed aangekomen?? :D Wat een reistijd zeg!! Moet er niet aan denken, wordt er moe van, ahha!! Gelukkig heb je alles goed uitgezocht waar je moet wezen, dus het gaat vast goedkomen. Leuk om zo jou te volgen in Australië, ik ga zeker elke week een berichtje sturen!! Kun je hier ook foto's plaatsen? Ben benieuwd. Alvast heel veel plezier gewenst aankomende woensdag bij DDC en MUCRU! Ik lees hier wel hoe je het hebt gehad...

    xxxxx

  • 30 September 2012 - 22:03

    Tryn:

    Kiiim!! Mn appjes waren te laat. je was al in de lucht.. hoe was je vlucht?? en een jetlag of valt t mee?
    Veeeel plezier xx tryn

  • 30 September 2012 - 22:03

    Tryn:

    Kiiim!! Mn appjes waren te laat. je was al in de lucht.. hoe was je vlucht?? en een jetlag of valt t mee?
    Veeeel plezier xx tryn

  • 30 September 2012 - 22:03

    Tryn:

    Kiiim!! Mn appjes waren te laat. je was al in de lucht.. hoe was je vlucht?? en een jetlag of valt t mee?
    Veeeel plezier xx tryn

  • 01 Oktober 2012 - 18:35

    Dayenne:

    He Kim,
    Heel veel plezier in Australie! Een goede tijd gewenst! Geniet ervan!
    XX Dayenne

  • 02 Oktober 2012 - 09:06

    Tjalke En Marianne :

    Hallo Kim,
    Goed aangekomen down under inderdaad een lange reis maar vast en zeker de moeite waard.
    Veel succes met alle werk / onderzoek met de dolfijnen.
    We horen binnen kort vast meer van je
    Dikke tut Tjalke en Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 6055

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 06 Januari 2013

Werken bij het Dolphin Discovery Centre in Bunbury

Landen bezocht: