De reis en eerste dag in Bunbury - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Kim Haar - WaarBenJij.nu De reis en eerste dag in Bunbury - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Kim Haar - WaarBenJij.nu

De reis en eerste dag in Bunbury

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Oktober 2012 | Australië, Bunbury

Hoi allemaal,
Ik heb een wifi verbinding gevonden voor het huis en dus een mooie gelegenheid voor mijn eerste reisverslag :)

De reis naar Bunby verliep goed. Tijdens het vliegen geen problemen gehad en heb zo nu en dan een beetje kunnen slapen in het vliegtuig. Zondagnacht aangekomen in Perth en daar de Connect bus gepakt naar mijn hostel. Om 2.00 in de ochtend lag ik dan eindelijk in bed. De volgende dag mijn nachtgenoten ontmoet, erg aardige mensen en ben die middag via de bus naar Bunbury gekomen. Het was een erg warme dag! De airco van de bus deed het niet dus het was lekker warm. Gelukkig kon je drinken aan boord kopen en dat heb ik ook gedaan.

Aangekomen in Bunbury kon ik het huis gemakkelijk vinden. Ik werd opgevangen door Haley en we zijn gelijk doorgegaan naar de bbq. Ze hielden voor het eerst in lange tijd weer een bbq want het weer was voor het eerst weer mooi. Daar heb ik de rest van mijn huisgenoten ontmoet en heb i kze die avond beter leren kennen. Ze helpen me graag maar de meesten blijven niet lang weer, een aantal vertrekken weer terug naar huis. Vanmorgen heb ik boodschappen gedaan en mijn prepaid sim kaart gekocht. Bij de supermarkt wordt gewoon alles voor je ingepakt! Dus je hoeft niet zelf alles in je tas te stoppen, heerlijk!

Bumbury is een prachtige plek! Het huis is gelegen op een mooie plaats aan het water, waar dus ook gewoon wifi is!

Morgen is mijn eerste dag bij het dolphin discovery centre. Ben erg benieuwd. Twee stagiaires, Hannah en Charlotte, wonen ook in het huis. Maar voor Hannah is dit haar laatste week en Charlotte vertrekt die week daarop. Gelukkig komt er een nieuwe stagiaire, zij komt ook in het huis te wonen. Op dit moment deel ik mijn kamer en bed met Charlotte, maar er komen snel twee aparte bedden in te staan. Dus dan ik heb gelukkig mijn eigen bed. Morgen moet ik nog lopend naar DDC, maar aan het eind van de week kan ik Hannah haar fiets overnemen.

Zolang deze wifi verbinding blijft kan ik jullie op de hoogte blijven houden! Ik kan pas volgende week donderdag internet krijgen. Dus het is nog even wachten op een vaste verbinding. Fotoᷰs komen nog :)


  • 02 Oktober 2012 - 21:40

    Mandy:

    Zusssiee!! Superleuk om te lezen, wel jaloers hoor dat jij daar lekker zo zit! Ben echt benieuwd naar de foto's! Xx kus

  • 02 Oktober 2012 - 22:52

    Joell:

    Hey Kimmi,

    Wat fijn dat je daar Wifi hebt! Ik ben blij te lezen dat je zo goed in de groep bent opgenomen, maar jammer dat er alweer een paar vertrekken! Wel foto's maken hé bij de DDC, heb zulke dingen natuurlijk nog nooit meegemaakt en kan het nu ''beleven'' via jouw fotoreportage, haha! Heel veel plezier,

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 6055

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 06 Januari 2013

Werken bij het Dolphin Discovery Centre in Bunbury

Landen bezocht: